HOLLAND MUSIC SESSIONS

20.30 uur
TIHMS
Holland Music Sessions

Ook in 2019 is de Jisperkerk als locatie opgenomen in de serie zomerconcerten van Holland Music Sessions, dit jaar met het optreden van het jonge Hongaarse strijkkwartet "Trépide String Quartet".

TIHMS2

Datum: zaterdag 24 augustus om 20.30 uur.

Toegang € 18,00.
Korting voorTIHMS-begunstigers en jongeren; kinderen gratis.
Nadere informatie: www.tihms.com/concert/2019-08-24-jisp/

Kaarten reserveren kan via www.tihms.com/concerten
                                        of via programmaraad@jisperkerk.nl.

Wat is en wat doet Holland Music Sessions?

Holland Music Sessions biedt een uniek, internationaal platform voor gepassioneerde (18 tot 25-jarige) toptalenten op het gebied van piano-, viool- en cellospel met ambitie voor een carrière in de klassieke muziek.
Met hoogwaardige begeleiding in zowel lessen als masterclasses door internationale topmusici, in combinatie met volwaardige optredens en het opdoen van podiumervaring op bijzondere locaties , stimuleert Holland Music Sessions de ontwikkeling van klassiek talent.

Holland Music Sessions organiseert vier verschillende activiteiten: een jaarlijks Summer Academy & Festival voor ruim 125 jonge talenten vanuit Bergen (Noord-Holland).De topmusici van deze Summer Academy treden gedurende het hele concertseizoen op in een inspirerende internationale concertserie New Masters on Tour. Voor oud deelnemers fungeert Holland Music Sessions als impresariaat en tenslotte verzorgt Holland Music Sessions educatie over klassieke muziek op middelbare scholen in Noord-Holland.

Holland Music Sessions wordt grotendeels geleid en mogelijk gemaakt door de inzet van vele vrijwilligers en is door de Nederlandse belastingdienst onder de naam stichting Holland Music Session & Festival aangemerkt als een culturele ANBI-stichting.

Kaartverkoop

Losse kaarten kosten € 18,00 (consumpties inbegrepen).
U kunt deze bestellen of informatie opvragen bij Schelte Hodel 06-1289 5024
of per mail via: reserveren@concertjisp.nl.

Bij reservering bent u altijd zeker van een plaats mits u de plaatsen vóór 20.00 uur
aan de kassa heeft afgehaald.